VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Kanon dag, slut som ett jag vet inte vad!

Kategori:

Hejsan, 
Har haft en kanon dag med william och alla vi hälsat på och träffat idag =)
Dock har jag kännt mig lite trött, men trodde att det brodde på att kl ringde kl 6.00 men nu känner jag att det inte bror på det.
 
Få se om jag får någon sömn, men troligen blir det en dag hemma från jobbet igen! =(
Men hoppas jag mår bättre på onsdag =)
Ska ju börja köra lite mer timmar, fast jag lär ju jobba dessa timma först ett tag så man inte ballar ur helt..
Men men, försöka trottsa allt tex ryggvärken! och försöka få lite sömn och se om jag klarar mig till jobbet!
 
Uppdaterar lite mer i detalj i morgon om jag blir hemma ang min och willam dagen :)
 
byebye
veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: