VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hoppa på en bland andra!

Kategori:

Sitter hos emma!
 
Idag var man på jobbet. Och jag tycker det är så jäkla ovuxet att betee sig som du gör!
Fine jag skiter i om du vägrar heja på en osv och vänder bort ditt jävla nylle så fort en annan vistas i rummet.
MEn att hoppa på mig framför dom andra arbetskamraterna det är illa!
 
Vem är du och fråga sätta mig om vad jag är tvungen att skriva och inte skriva!
Jag tycker och tänker precis som jag vill!
Och sen att du har mage och slänga ut dig och pika mig framför alla med
- akta er för vad ni säger för det kommer ut på byn så här fort!
 
Det roliga är att det är fan du som skvallrar som en annan skvallerkärring, det är du som sitter och är så jäkla frågvis och lägger dig i andras liv!
För vem fan var det som satte sig och börja skriva runt till folk när du fick reda på att jag skulle börja jobba!
Så betee dig för den åldern du har på papper ist!
 
 
yttra aldrig mer något till mig.
Står för allt jag säger och skriver. som du inte verkar kunna göra? så vad fan någon än säger så står jag fortfarande fast man gapar på mig framför andra personer som inte ens har en vetskap om vad något handlar om!
 
Dra nå gammalt över dig!
 
Och håll dig till sanningen nu när du väl sitter där och ska snacka!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: