VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

18:de Aug!

Kategori:

 
Igår var jag i Västerås.
Kolla på rättgång, Och tycker det är så förjäkligt att folk inte kan stå för vad dom gör!
Men jag hoppas att domarna ger ett bra dombeslut och synar den som ljög!
 
Efter Rätten så åkte vi till mormor och käkade mat, Sen så vidare hem till mamma.
Var kvar där ett bra tag.
Shoppade massa kläder, Hoppas dom kommer snart så jag kan se om dom är lika snygga som på bilden :D
 
Sen så åkte jag förbi Emsooon på vägen hem, Var kvar där ett tag!
Dock vart det inte så jätte sent, då jag var så himla trött.
 
Vaknade nyss, gud va skönt det var att få sova ut :P
Dock känner jag min fortfarande as trött, men det är som alltid hahah.
 
Idag får vi se vad som sker..
 
Nej om man skulle ta och fixa sig och göra nå!
 
byebye
Veronica!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: