VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Västerås

Kategori:Allmänt

Idag vart det en tripp till v-ås.
Stefan skulle fixa saker till sin bil och jag passa på att köpa ett pake med säkringar.
Så nu jäklar har jag säkringar iaf hahah.

Åkte och sa hej till määädi.
Hon är hos jocke och han är ju sån spelnörd så han följde ej med ut och heja muppen!
men men.

Och sen åkte han och fixa bilen lite osv.
Och jag tog mig en tripp iväg någon annan stans medans han fixa de där.
Jag har ju int direkt något intresse så jag palla inte stå och glo på det hahah.

Nu sitter jag här och är jätte rastlös.
Vet inte alls vad jag ska hitta på.
Vad kan man göra?!?
Har sätt på gårdagens BB som jag missa.
Och nu då?
Får väl se om jag hittar någon bra film att se på eller nått.

Imorgon blir det åka till v-ås igen.
Ska fiska med Farsan.
Hoppas jag får mer fisk än han hahahha.
Men det är väl inte stor risk för det man man kan ju alltid hoppas som sagt.

Nej fortsätta med att vara rastlös kanske.
Har inte så mycket mer att skriva om iaf XD

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: