VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Tag sedan!

Kategori:Allmänt

Tjena hallå.
Nu var det ett tag sen jag skrev, och det är ett jäkla tjat om att jag int bloggar hahah.
men jag har haft så mycket just nu och int haft nå ork att skriva.
Så nu får jag väl skriva en längre "novell" ist ;)
Madde tycker som sagt att jag skriver noveller så fort jag skriver hahah.
Men jag tycker det är roligare att läsa andras bloggar när dom skriver om massor av olika saker och längre inlägg än att man ba skriver 2-3 rader :)

Det som hänt sen sist.

Min Farbror Anders fyllde i onsdags, så vi var dit och fira honom lite.
Och den dagen fick jag en sån konstig känsla i brös, skuldror, vänster arm och nacke.
Och det lädda till att jag int fick nå sömn den natten. För på kvällen/natten så fick jag ont så fort jag tog lite djupare andetag.
Ringde 1177 och rådfråga lite. Och hon tyckte jag skulle åka in.
Men jag sa att jag skulle lägga mig ner och se om det blir bättre,
Och som tur var så vart det bättre, smärtan lätta mer o mer med andningen.
Men jag ska ringa läkaren o kolla upp om det kan va nå allvaligt som är på g.

Nu idag så har jag och madde kört ut Stefan till stugan för han skulle kolla lite på bilen,
Och sen så vart det en pizza på hemvägen.
Usch så dålig jag är o käkar sån skit.
Men är man dum så är man :D
Körde hem stefan då han skulle fixa lite.
Så nu sitter jag och madde här och fixar oss inför kvällen.
Blir över till Stefan för att dricka lite och umgås.
Kanske drar ner till tinget om det nu inte är 23 som det står på deras sida.
Men vissa som int är 23 har varit där och säger att det brukar bara vara det när det är någon speciellt.
Så vi får se vad kväller gå vägen :)

Sen på söndag ska jag träffa Oscar :)
Inte bestämt än om det är hon han eller mig, men det visar väl sig =)

Sen i veckan ska jag åka och vara hos mormor tisdag till torsdag.
Hon ska på OP och jag behöver ha lite koll på henne och hjälpa henen att förbereda sig.
Jag hoppas allt går bra, och det tror jag också :)
För min mormor förtjänar det bästa. För man kan inte ha någon bättre mormor än min hihi =)
Älskar dig massor momo<3

NEJ n u ska jag sluta skriva, För nu måste jag fixa klart mig så man kan börja grogga ;)
ha en bra helg alla!
beybye
Veronica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: