VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Suck!

Kategori:Allmänt

Tror fan jag börjar bli sjuk igen.
Igår nös jag som en galning, och snoken rann de bara ur. Sen kännde jag lite hals ont.
Idag så har jag värdens jäkla huvudvärk.
Vet inte om det bror på förkylningen eller att jag inte fått i mig nå ordentligt käk ännu.
Men jag brukar int känna nå när jag int käkat nått.
men men.

Skit kul på de där systugan.
Skönt att få sy igen hihi.
Och det är kul att de kommer till behövande.
Och jag hoppas kläderna jag skka börja med blir lika bra som i mitt huvud haha.
Ska nog införskaffa mig en symaskin som jag så länge tänkt :D

Nyss tagit ttag i disken.
Har lite kvar men jag har fan ingen plats med det så får ligge där och vara början på det nya berget hahah.
Väntar även på att farsan ska komma så vi ska åka och handla lite.
Behöver frukost, och jag har ju världens bästa pappa som kommer och fixar det åt mig ;)

Imorgon blir det soc och träffa ny handläggare.
Suck säger jag bara, Varför alltid detta byte när man väl börjar uppfatta vad den förra heter.
Hoppas denna är bra iaf.
Och att jag hinner få mina pengar på måndag då det är Valborg.
Behöver springa in på b laget, kanske int någon bra ide att grogga på stan hahah.

Nu är det iaf bestämt att de är mäddi, pääärni och kenny som kommer hit och förar och käkar innan.
Har fråga en till men int fått nå direkt svar så får se hur det blir. Kanske fått andra planer hahah.

Glömt säga det att jag blitt tillkallad till tingsrätten i västerås i maj.
Är rätt närvös faktiskt, att prata in för massor av folk osv XD
MEn de kommer ju gå så bra så ;)

Nej nu ska jag nog glo på någon film , Och vänta på pappa =)

byebey
Veronica

Jag klarar allt, med eller utan dig!
Ta dig i kragen och inse vad som igentligen är det rätta och även det bästa!
Man kan inte skydda sig bakom falska förhoppningar och lögner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: