VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Städning!

Kategori:Allmänt

Tjollahopsan.

Helgen har jag spendera i färnebo.
Dock har mitt humör varit piss, då jag varit totalt uttråkad!
Finns ju fan inget att göra, blir så trött på att man aldrig kommer på nå skoj att hitta på!
Men den 30de blir det party!

Dock har jag läkar besök inbokad den dagen, Så jag hoppas att det inte blir nå negativia besked!
Men det visar sig.
Jag kommer iaf röja vad som än sägs!
Ingen ska stoppa mitt partyhumör!

Idag har det bara varit en chill dag.
Åkte och hämta upp stefan för att handla på Willys.
Sen stog vi utan för han att jäkla bra tag och snacka.
Tror att jag åkte 3dje gången jag hade sagt att jag skulle hem och käka. hahahah.
MEn det var ju massa intressant vi snacka om!

Sen har jag röjt här hemma, Gått ut med en feting kasse med massor va tidningar hahah.
Det var på tiden. Då kassen paja på den korta vägen, Men tur så var de ba handtagen.
Sen så har jag plocka upp massa skit, rivit ur lakanen, damsugit, skurat.
Så väntar jag på att få gå ner o tvätta.
Funderar även på att gå igenom min jäkla garderob.
Då jag har massor jag inte ens använder. Så jag ska kasta ner massa i källan.
Skulle även behöva diska, men det får vi se om det hinds med.
Jag avskyr värkligen att diska hahaha.
Men men, Skitar man ner så lär man ju ta reda på det också!

Så det har inte hänt så otroligt mycket denna helg.
MEn då är det.

Nu ska jag nog fixa det sissta.
Drygt man sitter o lyssnar på spotify, men reklam -.-
Måste fixa så jag slipper skiten.
Här iaf min otroligt braiga och blandade liste för iår ;)
2o12's lista!

byebey
Veronica

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Asssooee det är fettt horigt att ha SEX innan man gift sig! OMFG!

    Shiiiiitttt

    2012-04-15 | 17:01:06
  • Veronica Abrahamsson säger:

    Just därför jag väntar tils jag ska gifta mig :O hahahah XDDD

    2012-04-15 | 17:25:59
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: