VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sömnlös

Kategori:Allmänt

Har försökt att somna nu i snart 4 timmar, men det går ju föfan inte att sova utan att ta mina sömntablätter -.-
Om man inte kan somna utan dom, är det då inte ett beroeande?
Kanske inte beroände av just enbart den, men att få nått som får mig att somna?
hmm.
Aja nu tog jag och stoppa i mig dom iaf, så jag somnar väl om sisodär 2 timmar iaf.

Eftersom jag int kunde somna och hade planer i huvet att jag skulle sortera ut mina kort, så fick jag mig iaf nått att göra i natt.
Tog och sortera ut massor av kort.
Känner att de är lika bra o packa ner sånt som var då tid. och aldrig mer kommer att komma tillbaka.
Och ha kvar det som finns kvar i mitt liv ist, och göra plats för det nya som kommer :D
Blir mer ränsning i morgon, måste kolla igenom alla små hörn som jag kan ha saker undanstoppat.
Måste även skicka efter fler kort, så jag har från det senaste jag tagit :)

Idag fick jag äntligen träffa min Pilijam!!!!
ÅÅH vad jag har saknat honom, När jag kom så satte jag mig på golvet, och så kom han fram och gav mig en kram.
Stora lilla Pillijam.
Fick endel kramar under tiden jag lekte med honom. MEn om man sträckte ut armarna och sa kram då fick man banneme inte någon hehe.
Gu vad vi bus och dona, Så härligt att få höra hans skratt igen :)
Nu hoppas jag att det inte går lika länge innan vi ses igen efter denna helg.
För imorgon ska jag kolla med Stefan om jag får besvära dom igen hehe.
Man måste ju passa på medans man kan.

Bilder från dagens bus med Pillijam <3







Var med pappa igår till v.ås. Vi var in på olika affärer, och konstigt nog så ville inte jag ha så mycket haha.
Brukar alltid vara så att jag ser saker hela tiden som jag tyckes behöva. men inte denna gång. Chocka mig själv totalt kan jag säga.
Men det vart iaf en ram, sugrör och 2 blommor från IKEA!

Ist för att jag köppte saker åt mig, så packa jag på pappa att köppa stänger och gardiner till altan.
Och för engång skulle så fick jag min pappa att gå med på mina ideer.
Och jag tror att han gilla det när det var uppsatt.
För det vart tokmysigt på altanen nu.
Och äntligen så har pappa fått det fint och fixat på framsidan av tomten.
Hoppas han går med på att riva altanen på baksidan och bara ha ett soldäck iaf ;)
Försökt få han att gå med på det men han är lite imot det än, men kanske får han att ändra sig ;D

Bild på den nyfixade altanen
Vart en kvälls bild, men det både ser och känns mycket mysigare när man sitter där :D



Så nu har jag rama in mitt puzzel som har legat på bordet ett bra tag.
Så nu kan jag sätta igång med mitt nya som ligger och väntar :D
Ska passa på att köpa fler ramar nästa gång jag är på IKEA, för ska ju fixa 3 förstoringar på Gudbarnen och sen så behöver jag ha en till till det nya Puzzlet.

Bild bevis på inramningen och upphänget hahah



Sen dom där 2 blommorna, Få se nu om jag lyckas hålla dom vid liv denna gång.
Pappa hade köpt 4 st lika dana i julast åt mig, Och så klart köpte vi dom när det var massor av minus och sen skulle vi på en Hockey match. Så dom dog rätt så snabbt haha.
Så dessa kommer nog få leva iaf en vecka, om inte mer får vi hoppas ahha.

Nej nu ska jag nog ta mig en sissta cigg, sen borsta tänderna IGEN.
Och ge mig på detta med att somna!

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: