VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Möklinta!

Kategori:Allmänt

Tjenixen.

Idag var jag till KSK för att prata med catta om att få komma ut o göra nått.
Och vi åkte o kolla på ett ställe som syr. Verkar jätte skoj faktiskt. Så börjar troligen där nästa vecka.

Sen så drog jag Och kasta maddes skit som hon int skulle ha kvar efter att vi fixa hennes rum.
Tyckte att hennes rum såg förjävligt ut så jag fick igånghenne. Och vi tog och möblera om och länsa lite av hennes saker.
Vart bra, nu kan man iaf komma in i hennes ruma utan att behöva hoppa över saker hahaha.

Sen drog jag Till möklinta för att träffa Ronja, Thom , Whilmis och Lucaz.
Jag busa så klart massor med Whilma, Min lilla busunge.
Hon har alltid massa rackartyg för sig hahah.
Sen så åkte vi hem till dom, Och man vart bjuden på käk.
Grillat, och det var mums kan jag lova :D

Och nu är jag hemma.
Slängde precis i mig Gubbar med mjölk.
Fyfasiken var gott det var :)
Men det är så mycket godare med svenska =)

Sitter o ser på Soa, Måste hoppa in i duschen innan bb börjar. Så man kanske kan ta och somna i tid idag.

byebye
Veronica

Kommentarer

  • måns säger:

    Hej ,jättefin blogg :)



    Kolla gärna min http://muuns.blogg.se/

    2012-04-20 | 23:36:16
    Bloggadress: http://muuns.blogg.se/
  • Isa Blomgren - Pluggar till Guldsmed säger:

    Din blogg skulle verkligen bli suverän om den fick ett litet ansiktslyft! Lite andra toner än orginalmallen och en header kanske ? Vore awesome! Roligare att läsa då :)



    2012-04-22 | 10:11:52
    Bloggadress: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: