VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lördags =)

Kategori:Allmänt

Igår drog vi iväg till Kista Galleria, Stort som fan och fan vad folk det var.
Jag shoppade bara ett par 4pack strumpor i lysande färger xD
Sen var vi på den där 5D bion.
Fan vad häftigt det var alltså!
Dock hade jag önska att det vore lite mer effekter.
Men jag såg iaf 2 filmer, en med Ronja o en med Thom.
Första var någon rynd film, den andra var robin hood.
Robin Hood var ju roligast. men den hade inte lika mycket effekter.
Hoppas att det kommer någon 5D bio närmare så man kan testa på det fler gånger =)

Sen när vi hade nöjt oss med Kista Gallerian, Så åkte vi till outlet "byn"
Dock kom vi dit en halv timma innan det skulle stänga.
Men jag fynda iaf i Puma affärn 5 par strumor hahah.
Dit ska jag åka när jag har mer pengar och sen åka dit direkt.
Shoppa massor av puma <3 hihi
galet värt ställe att åka till :)

Sen på vägen hem, så åkte vi förbi torstuna haha.
Vi skulle se vart en familj bodde som är med i Familjen Annolunda.
Min favvo familj i den serien.
Jäkla Ronja fick syn på Mirka. Jag tyckte det var lite pinsamt att blänga så jag titta ju bort. Och när vi vände för att åka hem så hade dom redan åkt iväg =(
hehe men nu har man iaf sätt det.

Sen vägen hem så skulle Thom åka off Road!
Mycket skratt lädde det till iaf hahah.
Sen när vi var nästan i sala, så frågade Thom mig vad kl var.
Jag svara Tjugi (20) noll ett.
Och på nått vis så var det så otroligt roligt så vi alla satt i värdens Skratt Atack den sissta biten hem hahaha.
Har aldrig sätt Thom i skratt atack och då har jag känt honom i 4-5 år eller vad det nu är :)
Ronja satt också där o tårarna spruta hahah.
Men henne har jag sätt i atack massor då hon är sen många år tillbaka min bästa vän :)
Vi har ju som sagt haft våra galenheter tillsammans <3

Så gårdagen var helt underbar och kanon skoj :)
Blir nog fler utflykter i framtiden.

Idag ville jag sova ut, sov tills stefan ringde och väkte mig vid typ halv 12 XD
Ringde upp han sen när jag vaknade till liv lite.
Tänkte kolla med honom, om han och William ville gå ut och leka lite då det var länge sen jag träffa min Gullunge William<3
Men tyvärr så skulle han vara hemma hos sin mamma kl 13 =(
Men vi får träffas nästa gång Stefan har honom ist.
Hoppas bara det är snart, saknar ju honom  massor.
Sen har han ju sitt Påskägg att få också.

Så Idag blir det bara en lung ensam dag :)
Skulle gått ut med Filja i lekparken men jag tycker det är rätt kallt nu när jag vart ut snabbisar.
Så vi skulle ta det i veckan om vädret bättrar sig :)

Så snart ska jag nog ta och städa lite, ta död på tiden.
skulle behövas och nu har jag ju köpt mig en ny golvmopp hahah, så nu slipper man springa och få ont i ryggen.
Och vänta på BB ikväll XD Hoppas tåk Amandus åker ut! har stört mig smått på han ända sen han gick in i huset fan! Så dryg personlighet XD

hörs hej
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: