VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Irriterad!

Kategori:Allmänt

Igår var jag inte på min bästa humör!
Kännde bara irriterad på tamefan allt.
Jag Kännde bara hur jag ville riva hela lägenheten, men jag stopp mig mig.
Pga min irritation så vart jag osams med madde utan någon direkt andledning.
Men som tur är så bad jag om ursäkt och nu är allt som de ska va mellan oss igen ;D

Är så trött på människor som vänder kappan efter vinden, och väljer att förstöra sitt liv!
När jag tycker nått är fel så säger jag det rakt ut.
Och jag skiter i om jag mister folk som står mig nära.
Men är nått fel så är det fan fel också!
Jag tänker inte bara stå och se på denna gång!
Så nu skiter jag totalt i dig!
Du kan höra av dig när du väljer att ta hand om ditt liv ist!
Man kan göra misstag och ångra sig men när man varit där en gång eller fler, så lär man väl insätt att det inte är nått man går tillbaka till eller?
MEn vissa saker går inte att se igenom!

Idag har jag inte gjort så mycket.
Fixa bort lite av nätet på balkongen.
Sen har jag börja puzzla på de nya puzzlet.
Nästan fått ihop ramen, men de är några bitar som sitter fel och jag gav upp när jag int hittar felen XD

En vecka kvar tills jag ska till läkaren, börjar bli lite nervös nu.
Och mina jäkla sömntablätter tar inte, så jag somnar sent om nätterna och vaknar sent på dagarna.
Måste ta upp det med läkaren och se om jag får nå nya tablätter.
Idag testa jag dubbeldos och se om de får mig att sova i natt iaf!

Imorgon så ska jag till systugan första gången.
Får se hur det går =)
Ska bli kul att få sy lite, och göra nått om dagarna!

Snart är det valborg!
Och fyfasiken va jag ska bli kanon då =9
O jag hoppas det blir skoj.
Men de är klart de blir skoj.

Nej nu börjar bb.
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: