VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helg!

Kategori:Allmänt

Som jag precis skrev på FB. Att nu kan jag också skriva " Äntligen helg" Som alla andra sysselsatta människor!
Nu har jag vart där en vecka och det känns inte som att det gått en vecka.
Snacka om att tiden går så mycket fortare när man har saker och göra, och även när det är roligt också!
Idag var jag tillumed där ca 1 timme innan jag ens skulle börja haha.
Idag han jag klart med babybrallorna, och nu håller jag på med blöjer o lappar ;D
Dock är jag nästan klar med det med för det är inte så mycket jobba.
Nu kanske ni som int hört talas om det stället undrar vad det är man gör??!
Dom gör baby packet, som ges till rödakorset som sedan skickar det utomlands.
Det är iaf vad jag håller på med nu,
Sen finns det dom som varit där ett tag som göra kläder till äldre och även försäljning här på nått cafe vid sjukan =)
Dom som är  bättre på att sy dvs.
Jag har inte sytt sen 9an, och mina kunskaper sitter som i ryggmärjen (stavning)
För jag får höra att jag är duktig och snabb för att inte ha sytt på så länge XD
Jag tror jag iaf kommer hinna klart mitt packet snart.
Dock ska man sticka en tröja och det är väl det som kommer dra ut på tiden kan jag tro XD
Om man ens begöver det för jag vill hellre sy, de är så mycket roligare :)

Så nu är det helg som sagt,
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Kanske blir att åka iväf och fiska med farsan i västerås i morgon.
får se hur han vill göra.
Annars har jag inget direkt planerat.

Juste nrä jag kom hem idag så hade jag fått brev från Polisen!
Jag tänkte vad är detta nu då hahah.
Sen när jag öppna det så var det en vacker bild på mig som är tagen av en fartkamra buss jag missade att se.
Och jag hade helt glömt av det där.
Då farsan fick hem en lapp för 3 veckor sen typ och han svarade ett han et visste vem som körde bilen.
Men tydligen så lyckades dom hitta mig iaf =(
Så nu är man 2000 :- fattigare. Och det är ju int direkt nått jag hurrar för då jag knappt har pengar över annars XD
Men man aksnek ska ta och köra lagligt då tänker nog ni som sitter och läser!
Men det är inte så lätt, jag har så tunga skor på just den högra foten, och det blir lätt att det går lite fårtare då hahahah!
Och det värsta var att jag hade kört 56 på en 50 väg,
ASSÅ 1 KM för fort då blir man lite galen hahaha.
Men som jag trodde så trodde jag att jag hade kört nästan 70.
Så jag kom ju undan med det billigaste iaf :)



Tänkte bara säga det att när folk skriver komments och jag svarar på dom,
Så om det är såna som behöver längre svar så skrivar jag det i ett inlägg men om det bara är korta blir det under samma inlägg som kommentar frågan ligger.
(kanske ni redan visste men berättar iaf =))
Tycker det är så dåligt att det inte finns någon svar grej på denna sida.
Har mailat dom och sagt till att dom borde fixa det.
Jag vill int byta blogg sida bara för det. Och gå miste om alla äldre inlägg man skrivit.

Så svar till dig Emma om du int sätt det.
Andledninger att jag ska till tingsrätten är pga vårdnadstvisst. =)
Och jag hoppas den rättegången är rätt till och att barnet i fråga får det som är bäst för den!
För ett barn ska int behöva lida för att förälden/föräldrarna int är kappabla nog att ta hand dom det dom fött till världen!

Det är nog därför Det finns människor som typ denna person<----
man kanske inte får någon så bra uppfattnign om vad som skedde genom att läsa.
Men jag har ju hört den långa historien och personen som misshandla kan ju inte vara frisk!


NEj nu ska jag ta och göra mig en smarrig hemma gjord baguett :D
Och slå på någon film och bara slappa tror jag =)
höres och synes
Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: