VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

VIK HOOCKEEY

Kategori:Allmänt

Nyss hemkommen från Ida.
Hade köpt mer färg till henne som hon skulle ha till att måla om Pilijams sovhörna :)
Vart riktigt mysigt tycker jag.
Men det visste ju vi redan då vi satt och diskutera de när ida kom med iden :)
Igår kom Farsan och brosan hit och hämta mig vid 13.
Vi skulle till v-ås för att bror skulle ta spruta inför sin resa utomlands.
Han ska va borta en månad den jävln.
Men har bestämt att han ska handla en jävla massa kläder hem, så han skulle skicka hem massa eftersom han inte kommer kunna få med sig allt hem ;)
Få väl se hur de blir med det.
Sen stack vi till Ikea för att käka och farsan skulle köpa nått men det vart inte bara de kan jag lova hahah.
Fick massa nytt jag :D
Lyckas alltid få med mig nått nytt hem när man shoppar med föräldrarna ;)
Sen åkte vi till mor för en snabb fika, Sen bar det av till Hockyarenan för att se VIK möta Båros (tror jag dom  mötte)
Och dom vann ju stort, och vilken mach sen då.
De bästa var ju när dom börja slåss. hahah ;)
Så jag ska åka med brosan för att se på VIK-Leksan nästa onsdag. Då kommer det bli mer röj kan jag tro!
Men VIK tar det denna gång ;)
Imorron blir det in till v-ås igen med farsan. då vi ska kolla upp mitt avgassystem sen blir det IKEA igen.
Ska nog köpa ett av dom där hyllona. kanske båda om jag hinner få pengarna av ida :)
Nej nog med allt jävla skrivande nu XD
Nu vänta på mat sen geeeka TIBIAAAA!
BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: