VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

VAD GÖR VI? NU KÖR VI!

Kategori:Allmänt

Hejsan hallå!

Idag har jag gått upp kl halv 9oo, och det var läääänge sen man fick göra de haha.
Haft min lilla skitunge William som natt gäst här.
Var så länge sen han sov här så jag tänkte att jag ställer upp för Idis så hon får sova lite.
Tanke på att det snart är fest!
Då vill man inte ha henne se ut som en sombie innan kl 03!
hahaha

Så i morron gäller det.
All in är siktet mot.
Och så klart så blir det det.
När hade vi tråkigt på våra lokalfester senast?
NEVER!
Dock bara haft 2 innan men inte hört någon klaga.

Så idag så ska jag hämta våra fiiiinfiiina maskerad dräkter hahahah.
Dock klär jag ut mig till nått jag älskar att göra, men dom är ju så urgammla så de är ju fult hahah.
Så får med mig määädie hem också.
Behöver en assistent till att fixa mig i morron hahha.
Määädi är min makeup helper ;)
Tur man har någon i släkten som kan sånt=)

Så det blir massa tokigheter redan idag!
För mot kvällen tittar ida förbi för att låna tvättstugan en snabbis också, då är vi 3 galningar sammalde!
Det kan gå hur som helst vill jag säga.

Nej kanske ska ta och torka håret och sen vänta på att William ska vakna.
Kanske ska jag ta mig orken att gå över med honom till Ida så slipper hon. Men har inte bestämt mig än hahah.

Uppdatering blir nog efter festen ;)

ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: