VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Tvätt Tvätt!

Kategori:Allmänt

Igår vart de massa tvättande,
Idis kom över med sin tvätt och jag skulle tvätta upp lakan som legat för länge.

Och idag så blir ddet tvätt av min smutstvätt.
Gud så mycket tvättande hahaha .
Men de finn sju inge bättre än lukten av nytvättat ;)

Har plockat lite här hemma.
Förstår inte hur det kan se så jävla snuskit ut direkt!
Nu får de fan va nog!
Orkar inte att behöva plocka hela tiden.

Funderar på vad man ska äta idag.
Är jätte hungrig känner jag men finns int saker till en hel måltid fan ;P
Men de löser sig nog.

Kanske blir åka iväg en sväng efter tvättstugan ikväll.
Setat och vänt och vritid på hur jag ska göra xD
Men vi får se om det finns tid.
Och hur det blir.
=)

Nej nu ska jag sätta mig och vänta på att få gå ner till tvättstugan.
bye bye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: