VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

TJÄNNNAA!

Kategori:Allmänt

tjännahallå!"

Nu skriver man igen, pga uttråkhet!
Kom nyligen hem från västerås. Tillbringa natten hos mammai.
Var till läkaren i morse och det var inte de jag trode galet skönt :)
Fixa lite mer sömntabletter iaf. så nu kanske man kan få in sina jävla rutiner igen!
Det har shoppas en hel del dom 2 senaste veckorna.
Tur man har en snäll pappa. mamma och mormor :)

Så nu kommer jag ha ett komplätt uppsättning av möbler när han äntligen hämta sitt skit!
Han skulle igentligen gjort de i helgen, men så klart kunde han inte.

Men det var iofs tur då Min kusin Jocke behövde ha ett ställa att umgås med sin söta dotter.
Och så klart ställer man upp.
Var riktigt trevlig att få träffa henne. Och gu så mysig liten tös=)
Hoppas på fler gånger.

Så nu nästa helg så ska han hämta sina saker, och sen så kan jag börja grovstäda.
Få bort de gammla och välkomna de nya =)
Kommer bli så fint när allt blir klart.
Har ju min privata hem designer Madde berg som hjälper mig med tips.

Idag står det Tvätt på schemat.
Så blir väl tvätta hela kvällen och försöka på att plocka lite!
Tror jag ska bygga ihop dom möbler som inte är ihopbyggda.
Får se va tiden tillåter.

Imorron är det städ dag om inte det hinns med idAG, Sen blir det färgning av min vackra utväxt och förhoppningsvis en klippning nästa vecka!
Ska bli så skönt att bli av med allt trassel.
Ser ju för jävligt ut.

Ska försöka gå över till min Idiosa, har ju saknat min fruga och Pilijam.
Får se om hon inte bokat in annat i morgon, isf kan man ju ta och muntra upp henne mitt i all sjukdom :D

Har även varit på Hockey igen.
Då VIK mötte Leksan.
Vart oavgjort 1-1
Men leksan tog vinsten i straffarna.
Synd att bjussa på dom poängen till Leksan men vi ligger ändå långt före de skitlaget ;)
Vilket jävla tryck det var i arenan då!
Min nya sak är att gå på Hockey.
Fast jag ska stå i klacken nästa gång.
Älskart!



Så här ska de se ut!
VI ÄLSKAR GULSVART!!!!

De va lite från mig,
Se när nästa gång blir av.
Det är ju det som är spännande man vet ju aldrig när jag har nått skoj att skriva om;)

Måste påpeka att de är så kul med så många läsare.
Trode inte jag skulle kunna ha så många :D
Hoppas jag skriver nått ni kan gotta er i ;)
Men ni glömmer kommentera FÖFAN!

HÖRS HEJ!
Veronica



Mina älskade gudbarn!
Världens finaste W&W
Kommer alltid att finnas där för er!
<3

Kommentarer

  • Madde säger:

    JAG KOMMENTERAAAARRR :D

    2011-10-03 | 21:18:25

Kommentera inlägget här: