VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sömn?!

Kategori:Allmänt

Hej hallå.

kl är nu 07.40 ska vara på möte runt 9 tiden.
har tillbringa natten uppe pga sömnbrist och för att inte missa mötet.
Måste ta och ringa läkarn ang min sömn se om det finns nå bättre alternativ. och hoppas att det hjälper.
Tur man har haft trevligt och roande sällskap i natt xD
haha har aldrig skratta så mycket i ensamheten som jag gjort i natt.

Tur skratten finns med mig iaf,
Alla behöver vi känna ett leende i de jobbiga ibland.

Har börjat med projekt fullständigt hem nu.
Fixa ihop soffan igår. lite utbrott men det gick efter ett tag.

upptäckte även att hyllorna på väggen i sovrummet var borttagna.
Jag vet att vi sa att jag skulle få behålla dom men han är ju inte frisk i huvet så inte konstigt han inte föstår det.
Så nu skrivs det bara mer saker på list av vad som mer behövs inhandlas.
Trött på egoister.
Dom borde en planet försig!
Men jag önskar han lika beteende från andra som han själv beteer sig.
Kankse han inser hur ego han är.

Men jag anar att dom från hans sida tror något helt annat,
Men då får dom köra på det.
Jag vet vad jag sätt, och uppfattat, så är det!

Men nog om det. nu ska jag ringa mitt samtal sen fixa mig inför de som komma skall!

Ha de bra ni som förtjänar det
byebye

Veronica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: