VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Så =)

Kategori:Allmänt

Skönt idag  så har jag rett ut med min idis.
Tror vi förstår varan nu.
Hon fick med mig ut till jakan för att träffa Fija och någon annan.
Var skönt att få komma ut lite.
Har bara setat inne pga allt onödigt tänkande.
Men nu ska jag försöka vara mer social med Idis.
Och de är även nått jag behöver för mig själv =)
Nu ska de suddas och skriva nytt :D
Jag kan , jag ska, jag vet.
Imorron kanske man skulle ta och åka till v.ås för att hälsa på momo och mamma, sen ta lite små plock som jag int hämta en.
Känner också för att ta en sim tur i lärkan. men jag vet inte än.
Kanske får bli nästa vecka med Ida =)
Nu ska jag dra på mig massa filt. och bara sätta mig till rätta i soffan och mysa med mig själv=)
Faktiskt skönt att mysa själv. man får ju göra precis vad man vill.
Ingen som bestämmer något BARA jag.
Ska förbli singel tror jag.
Skönt är de!
Byebye i lingonskogen!
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: