VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Pilijam :D

Kategori:Allmänt

natt sov som sagt lill bus här :)
Var mysigt, fast han nästan la sig direkt.
Lagomt halv 2 på natten vaknar man av att han gör sina sjut läten hahah .
Sen somna vi om och gick upp halv 9 och käka frulle :)
Jag försökte hålla så gott som efter med röran, men de var inge mening så jag tog tag i det när
Han fick gå hem med mammsen :)
Nu så åkte jag en snabbis för att röka med idis, och få en present :O
Fick 2 red Bulls haha, Så söt så =)
Tack gumms <3
Nu ska jag ta och fixa till mig lite så man ser litte vättig ut när besöket
anländer :)
Kryssning den 26 nov?
Hoppas hoppas.
Vi ska ha så jävla skoj :D
<3
Bye bye
Veronica
Mina tokisar <3

Såg bilden på Lizzy när jag titta baland bilderna.
Saknar min lilla mystjej.
När du på morgonen kom och gosa en i ansiktet så man vart galen.
Och när du ligger och snuttar på Filten.
Hoppas du har det bra där du tyvärr är.
ingen kan ta din plats hos mig Lizzy<3

Kommentarer

  • Alexandra Shirins Mamma säger:

    Hej kära kusin =D

    Va fin blogg du har =)

    Kul o hitta din blogg

    Kram

    2011-10-25 | 13:04:20
    Bloggadress: http://shirinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: