VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helgen som gått!

Kategori:Allmänt

Hejho!
-
Denna helg har varit massa skoj :)
I torsdags kom Oscar förbi och det var kulit att få träffa den filuren :)
-
Sen på Fredagen så var jag med Ida , Emma och Emanuel.
Först vart de pussla hos ida,
Sen senare mot kkvällen skulle vi åka till Västerås för att gå p Ängsö.
Starta först med Donken!
Sedan drog vi ut till Ängsö.
När vi väl kom dit så kom det massor av bilar.
Men vi skippa de och gick runt kyrkan iaf :)
Man skulle gå 3 varv baklänges och de gjorde vi.
Inte hände de nått alls =(
Sen leta vi efter ett avtryck av en hästsko i muren men de hitta vi int heller xD
Och sen sa ida åt mig att ta en sten, och jag rofa åt mig en sto jävel haha.
Tog med den hem och den skulle enligt myten försvinna dagen efter, men den finns kvar uppe i trädet på idas parkering, hahah.
Fast vi inte fick se nått så var det skoj att se hur rädd ida var i vissa lägen :D
Och kyrkan vi gick runt var riktigt fin tycker jag :)
-
Sen på lördagen när jag vakna så var de in i en snabb dusch sen till ida för att packa in hon, Pillijam och java in i bilen. Sedan bar det ivä'g mot Ludvika.
Stanna först på Valvet för att inhandla en macka från min bror.
Sen åkte vi vidare.
På vägen lyssna vi på  P3. och det var mig de sjukaste sakerna dom sa på de programmet.
Hahah ida och jag garva som bara den unde bilfärden :)
Sen när vi kom fram så vart det massa köt och prat med idas familj :)
Sen vart de käk TACOS :D
Älskar verkligen Tackos :)
Sen efter de vart det spela Alias.
Och fyfan vad pinsamt de va när man inte kunde förklara ordet så dom andra förstog.
Och stressigt!
Faast Ida, malin o jag körde mot Mamma Milla och Emil så vann vi :D
MEn vi låg efter där ett bra tag, gick om dom i slutet.
Men tror jag bara behövde komma in i spelet. för i slutet klara jag 7 ord under 1 min att förklara eller kanske var 2 min :O
Aaa iaf så vann vi :D hihi
-
Vart massa bus i lillstugan innan vi somna, Vi somna med gott skratt iaf :)
Dagen efter så var det fira Anna (idas lillasyrran)
Och då kom Idas storebror jocke och hans familj också.
Vart massor av folk.
Vart det pankaka, sen marängswich (stavning) på menyn.
Riktigt gott var det :)
Sen efter massa prata och sköt var vi tvungna att åka,
Då vart det förbi idas Farmor hämta hund sedan vidare på MER MAT, Hos min pappa.
Ida hade bestämt att vi skulle äta pannbiff och potatis o sås :)
Så fick pilla i oss mer.
Vi tog med oss matlådor hem också.
Skönt så slipper man laga mat idag :D
-
Idag skulle jag på nå skit som jag gått med i via arbetsförmedlingen,
Men så klart så försov jag mig.
Ska försöka att hinna komma upp i tid i morgon.
Och åka dit då.
Jag lär i vilket fall upp i tid ändå för i morgon kommer Mormor och Moa på besök också :)
Mormor åker samma dag med Moa blir kvar tills på Fredag.
får se vad skoj vi ska hitta på då :)
-
Sen blir det besikting på bilen i morgon med.
Hoppas att den går igenom nu så man int behöver fixa nått på den....
Men det visar sig som sagt.
-
Nu ska jag lägga mig på min älskade soffa och glo lite tv :)
Ha det så bra!
ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: