VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helg!

Kategori:Allmänt

Idag är de fredag, tänkte att jag skulle ta de lungt.
Men fick med mig en William hem idag :)
Med det gör ju en sådan Fredagkväll så mycket mysigare.
Har städa idag, sen åkte jag över till Ida för att hjälpa henne med sina nya saker till köket.
Vart super fint :9
Men vilket krongel de va för att få in de i bilen hahah.
Folk lär ju ha undra om vi int var lite knäppa.
Men som alltid så lyckas jag ta allt i en vända.
Vadå ofta de inte gå att få in en lagomt stor byra, stort köksbord + fyra stolar,
i en Pegoth kombi, som de även är 2 personen + en lill kille i.
Allt fullt monterat och klart XD
JO vistfan går de :D
hahaha älskar min bil <3
Imorgon startar dagen med att busa antar jag :)
Sen blir det slänga i sig nå snabbt, sen fixa sig.
För imorn får jag besök av Oscar :D
Se vad han är för filifilur.
Blir nog mycket trevlig, hoppas jag iaf XD
Nu ska jag nog ta en röka och sen städa klart så ska jag härma Pilijam och lägga mig och snarka lite =)
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: