VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Garvar åt dig, inte med dig!

Kategori:Allmänt

Sitter och lyssnar massa musik.
Tänker och funderar massa.

Jag vet, jag är inte dum. HAHAHA
Du tror du kan gömma nått men jag vet de du tror jag int vet.
Du bevisar bara att du int har nå värde.
Inte mig i mot =)
Blir bara gladre och gladra för varje sak jag hör :D
Bästa val jag gjort någonsin!
Vi har ju fått ett redigt gott skratt pga dig, hahah


Idag får jag nattgäster av Ida och Pilijam :)
Ska bli massa mys och snack som alltid.
Får se vad våra fantsier hittar på för knäppt idag då haha.

Igår Flytta madde hem igen.
Rätt skönt om jag får vara ärlig.
Nu kan jag springa hur jag vill utan att behöva tänka på att hon ska upp.
Jag hoppas dock att allt löst sig. så du inte behöver återgå till där du sluta :)
Annars får vi lösa det på nått vis.
Finns som sagt här för att hjälpa =)

Vad ska ske resten av veckan då?
Har nada inplanerat direkt så.
Måste hitta på nå skoj.
Orkar int vara rastlös XD
Men tur så kan jag ju alltid spinga över till ida och mobba henne lite o_0
hueheu.
Nej men det löser sig nog =)

Nu ska jag nog höja volymen max och bara känna!
Kasta bort dom onda, ta in dom goda.

Byebye
Veronica


Kommentarer

  • IdaaJosefine säger:

    haha Yes Massa snack som vanligt :O du är ju alltid så tystlåten :( men du kommer få känna mina fisar dom är INTE luktfria ;)

    2011-10-19 | 17:48:53
    Bloggadress: http://idaasellstedt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: