VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fullt ös medvetslös!

Kategori:Allmänt

Hejhop!
Igår fick jag en sovgäst, miss Idis =)
Vi hade lite vonk och idis mys med skräck film och massa snack.
Se om gumms vill komma över idag också.
.
Har varit i västerås hela dagen, Trodde inte jag skulle komma hem så sent.
Men nu är de kväller =)
Känner att jag är så galet rastlös att jag snart sätter mig i ett hörn och hoppar på tå!
hahaha, måste komma på nått att göra.
Är ju så festa sugen också känner jag.
Men har bestämt mig för att fixa mig en hemma fest nu i slutet av månaden.
Hoppas man får hit lite folk. Kan ju iaf räkna med Maddiås och Idis. =)
Får se vad som sker.
.
Måste börja planera in lite.
Har länge haft en på tur att får komma hit.
Så ska se Vilken helg han kan komma över=)
Ska bli skoj att äntligen få träffa muppen Dalil hahah.
.
Nej nu ska jag orka mig upp och testa höglarana och se om dess är hela!
Suck har fått byta högtalare 2 gånger pga att dom varit paja innan man fått upp dom.
Så sa att jag ville ha annat märke.
Så vi får se hur dom funkar nu =)
.
Nej uppdaterar sen när nått kommer upp!
ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: