VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Full matad dag!

Kategori:Allmänt




Hejsan.

Idag har vi varit full igång sen iaf jag vakna XD
Fick sov gästerna Ida och William här igår.
Börjar bli standard men de är mysigt med att ha er här i bland :D

Skulle med ida till Soc för att fixa lite saker.
Nu hoppas jag för barnets skull att det går rätt till.
Då detta enbart har med att vi bryr oss om barnet och annat i de förflutna har inget med detta
att göra.
Vill bara punkttera det.
Och jag har berätta de jag sätt, och jag kan alltid hoppas att jag har fel.
Så länge hon mår bra!

Sedan efter de så kom Pappi in tillstan.
Vi skulle gå och käka lite. men det var rätt fullt just då så vi tog oss en sväng ner på stan.
Kollade in lite andra ställen, men kräsen som jag är så vart de återvända till den andra efter att vi vart in och shoppa lite i pappas favorit butik haha :)

Sen drog vi iväg till Willys då jag skulle snålhandla med pappa. hahah
Tur man har sina föräldrar ibland så man int behöver svälta :)

Sen så åkte vi hem och vänta på att stefan skulle komma hem, så att ida och jag sedan skulle fortsätta vårat äventyr mot Enköping.
Där vart de kolla kläder, sedan in i godis affärn och sen donken på vägen hem :)
Så massa mys och gott skratt ha vi haft idag :)

Hoppas nu att vi kan åka på kryssning slutet av nästa månad.
Vi ska röja som fasiken :)
Bara ida och vonkan röj.
Dommen ges nästa vecka :D

Från hytt till hytt! xD yes we will!

Nu ska jag faktiskt ta och luta mig lite bak sen hoppa ner i ett varmt bad och sen sova :D
För älskade lila "#!!?!#%#! William kunde ju int direkt vara tyst i natt så behöver vila upp mig känner jag haha :)
Men han är ju mysig iaf =)
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: