VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fri på riktigt!

Kategori:Allmänt

Nu är jag fri.
Idag låg min hemma nyckel innan för dörren när jag kom hem.
Och jag kännde en sån lättad känsla.
Jag har länge längta efter att få ett slut på detta och nu är det verkligen över.

Har hämtat mina möbler som jag fått av moster Ia och hennes kille.
Så i morgon när jag kommer hem igen ska jag städa som en tok om jag hinner hem i tid. annars blir det bygga de möbler som jag inte gjort klart.
Så man får det i ordning.

Har fortfarande irriterande jäkla hosta o snuva som aldrig vill ge sig av.
Tror jag behöver ringa om att jag behöver ha en bättre hostmedesin.
Jag är inte den som brukar köra hostmedesin men denna gång så orka jag inte med hostan så jag tänkte ge det ett försök men inte hjälpte det.
Jag har redan hunnit svepa en flaska och är inne på min andra.
Det brukar väl inte vara normalt?

Men känner att de blir bara mer och mer motgångar nu.
Back in the old days.
Hoppas jag finner väggen mot de ljusa snart =)


Nu tror jag att jag ska ta och lägga mig i den otroligt sköna tält sängen som jag sover i och se på film :)
Är rätt trött eftersom jag somna så sent igår pga att tankarna rulla 200...
Fick mig att tänka tillbaka på hur jag betett mig mot en viss person som jag önska jag int gjort.
Fick kontakten med dig igen, men det var ju inte bra för din del.
Hoppas du känner att det kanske en dag ffunkar att prata med mig igen.
Jag vill iaf inte sluta hoppas.
Men jag vill inte heller att du ska må dåligt.
Finns iaf alltid här för dig, har alltid och kommer alltid att göra!


Bye bye
Veronica

Har även en låt som jag tycker är så jävla bra, säger mycket om hur jag känner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: