VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Först¨år int

Kategori:Allmänt

Jag måste fan va den dåligaste människan på hela jorden på att föklara saker?!?
Jag är less på att aldrig få folk att förstå vad jag menar.
Jag önskar allt vore helt annat.
Som de lättaste utvägen hade varit om jag aldrig träffat Andre.
Att behöva ta upp en sån sak som jag gjorde.
Borde man inte behöva göra.
Men fine jag är tråkig jag är ett jävla ja va man nu ska kalla mig.
Jag är inte alltid på topp, jag kan inte alltid vara de.
hur jävla mycket jag vill.
Tyvärr.
Men jag har mina stunder jag med.
Och så är det helt enklt.
Jag lever helre ensam och sitter och "ruttanr"
Än att inte bli förstådd på rätt sätt.
Visst jag är inte den som kommer med mina problem bara så där.
Men ska jag behöva göra det ?
Måste jag gå en kurs för att lära mig hur man berättar saker?
man borde märka!
ursäka mig!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: