VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

...

Kategori:Allmänt

Jag känner en stor ångest över att jag ens träffade dig faktiskt.
Visst jag fick ett ljus i de mörka men var det värt allt, mot vad jag känner just nu.
Har så mycket hat inom mig.
Jag vet inte vad jag ska göra med den.
Men det visar sig, för ut måste det innan man kan ta in något bättre.
Jag sitter helt borta med tankar jag inte vill ha.
Jag försöker och försöker men dom vill inte ge sig iväg.
Jag måste utöka vissa saker i mitt liv.
Speciellt när jag känner att du kommer ta något mer ifrån mig.
Tänker inte sitta där och se på.
Om du lyckas så har det bara gett svar på några frågor i mitt huve.
Så ist ska jag utöka till att slippa bli ensam.
Jag kommer komma längre.
Detta är då inte slutet.
Ska sträcka mig fram för att nå det jag vill åt.
Måste bara finna det jag behöver.
Bye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: