VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

En ny till dag!

Kategori:Allmänt

Idag så har jag varit med Ida hela dagen igen :)
Jag gick upp fixa till mig så man fru skulle tycka jag va snygg men hon trode inte jag fixa mig för henne den elaka satan. hahah XD
Vi gick en sväng till åkrahallen för att sedan försöka bestämma oss för vad vi skulle äta.
Vart baguett med massa gott i =)
Nåste köpa hem den röran igen alltså. Var så himla god =)
Vi hade så klart massa tok för oss som alltid XD
Sen så fick ida iden att jag skulle locka hennes hår. Så där sätt vi ett bra tag.
Men hon vart kanon fin :D
Fast jag int är så duktig på de där med skruvlockar =)
Sen vart hon ego så hon tog massa kort.
Sen fick vi för oss att tracka stefan lite HAHA
Fyfan =)
-
Nu sitter jag här hemma. lyssna lite musik Och så ska jag störa Oscar lite XD
Sen blir det nog sängen och hoppas man kan sova =)
För fick order av ida att ställa kl på 11.
Så ska försöka komma upp då också :)
Kan vara bra om jag iaf kommer up i skaplig tid snart.
Så jag kan få in nå rutiner.
Fast jag vet att de nästan är omöjligt i mitt läge,
Men vafan snart lär detta med sömnlöshet vända tycker jag.
-
Byebye
Veronica
<3 så heta.
-
Älskar när man tar egobilder.
så tröttnar man på att göra sig till så slutar det med såna här heta bilder :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: