VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Veckan o Dagen!

Kategori:Allmänt

Hej hallå!
-
Har haft moa här i några dagar. Hoppas att det inte varit allt för tråkigt för henne :)
Så idag så lämna jag henne i v-ås och Ida hängde med för att bli avsläpt hos sjukan.
Tur så var det inte allvaligt med min älskade fru :)
Men de är ju fortfarande som de är.
Men jag kommer finnas här frugis, :)
-
Idag kommer Oscar hit igen :)
Skulle igentligen åt till han men vart ändrat.
Få se hur man ska roa han idag då XD
Försöka att int vara så tyst This time!
Men men.
-
Imorgon blir det till färnebo, Umgås med Pääärni och kenny.
Nästa helg fyller kenny och då är det utgång.
Vart sala :D
Får jag se snubben "vill du ligga med mig då"
Kommer bli as nice tror jag =)
Måste bara jaga lite pengar innan så jag kan roa mig där inne :)
-
Nej nu måste jag hoppa in i en duch och fixa.
-
bye bye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: