VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fullt med bokstäver!

Kategori:Allmänt

Hejhallå!
'
Idag känns de precis som om jag hade en vild natt igår.
Men det var rätt lungt. Dock kom jag hem halv 4 på morgonen.
PGA att madde padde pladdra på som bara den då vi skulle ses en snabbis inna jag skulle hem för att sova.
Okej då jag prata en del jag med :D men så blir det ju när man int träffat madde på ett tag haha.
Var redigt trött hela dagen igår.
Gäspa som en tok, men ändå höll jag mig vaken så pass länge :)
'
Var med Kenny coh pärni..
Vi åkte till v-ås för att käka och så skulle kenny köra runt hela v-ås så klart :P
Så vi åkte nog fan runt hela skiten igår.
Vart även stoppade i en stor poliskontroll vid hacksta eller vad de heter.
Då ett nytt MC gäng bosatt sitt klubbhus där, och hade invigning.
Dom elaka poliserna klaga på att min bil lät illa.
Men de kankse inte var så konstigt när kenny åkte in på en mack för att kolla min motor olja!
Det var nästan så gott som heltomt.
Så det var ju bara att se glad ut och köpa sig massa olja då :)
Men nu så har de konstiga ljudet gett sig!
Som jag helatiden stört mig på och trott de va nå helt annat..
Kanske bör bli bättre på att kolla såna saker, annars sitter jag nog där utan bil en dag!
Skulle jag bli galen XD
'
Sedan efter V-¨ås rundan så åkte vi hem till Aldén för att se film, och de var dom 2 mest värdelösa filmerna jag någonsin har sätt, hahah-
Om de blir mer filmkvällar så hoppas jag på bättre val av filmer TACK! haha :)
'
'
'
Satt här nyss och och tänkte lite, så fick jag upp Whilmis i huvet.
Uch va jag saknar lill tjejen!
Känner mig som dålig gudmor som int träffar henne så mycket!
Men ekonomin är helt kass och dom verkar oftast ha fullt upp, men jag ska ta och planera in någon dag med dom snarast! :)
Så jag kan få busa med lillan lite :)
Så jag ska bättra mig jag lovar, sen får jag tjata på Ronja och Thom att dom tittar förbi här när dom är på vift ibland också :)
Men kommer alltid att Finnas hur mycket eller sällan vi träffas <3
'
Nu när jag ändå fick Whilmis i huvet, så kom jag även på min tatto jag vill göra.
Har funderat så länge på att tatuera in W&W på handleden, men jag vill att de ska blir mer än bara 2 bokstäver.
Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Får snacka mer med Thom när jag åker över dit sen. Då jag bett han skissa åt mig :D
Har haft tanken länge nu så nu har jag bestämt mig att jag ska göra det :)
Så rätta skissen och pengar så sitter ett minne för livet! xD
'
Trodde aldrig jag skulle vara den som vart sugen på att Tatuera mig, men alla ändras ju haha :)
'
Nej nu ska jag nog ta och fortsätta med de jag gjort hela dagen!
Se på tv =)
'
ByeBye
Veronica
'
(Börjar bli galen på att man inte kan gära mellanrum i styckerna, någon som vet varför jag har detta problem eller är de blogg.se som kronglar?!?! )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: