VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Slänge er i väggen!

Kategori:Allmänt

Hejsan!

Nu var det ett bra tag sen jag uppdat igen :O
Har så mycket att göra och finner ingen ro att skriva =)

Kan berätta hur firandet för kenny gick!
Det gick skitbra, Full som en kastrull och kul som på jul hade iaf jag :D
Har även minneslucker från den kvällen så jag lär ha druckit en hel massa del XD hahahah-

Sen så har jag umgåts massa med Idis!
Och jag hade fest förra helgen.
Girls night hos mig.
Var mycket skoj och skratt som alltid när vi umgås.
Ida vart klapp kanon och sa hej till toan innan hon la sig!
Dock vart det en liten insident men de löste sig någon dag efter :)
Man kan inte alltid vara en perfekt person i alla lägen!

Sen har min Vän Oscar varit här och hälsa på.
även igår :D
Massa skoj och mys like allways!

Idag så känns det i hela kroppen att jag gjort  nytta och vart full fart hela dagen!
Låna med mig William hem till pappa, Skulle försöka hålla han roande medans jag skulle städa lite hos pappa!
Och det är inte så lätt när han inte gillar damsugan så där jätte mycket!
Så han fick hoppa upp i min famn och hjälpa till att köra damsugan!
10kg på en arm, gör att man tappar kännsen fan :D
Sen så tog vi en promenix till Ronja's mor för att röka med Ronja och Thom.
på den "långavägen" sisodär 3-5 min hem, så hann william somna i vagnen!
Men med den power napen så fortsatte vi med städandet och sen masa bus som vanligt :)
Nu är han iaf hemma hos sin mor igen och sover sött i sängen!

Skulle bara ta en sanbbis rök med ida, men jag vart kvar där över 1,5h fan XD
Så nu ska jag nog dra mig in i sängen för i morgon ringer kl :O!
Det är så skoj att folk kan leva sig in i sina lögner att dom kan gå så långt!
Men det är tur det finns ärliga människor och dom som ser igenom falskheten!
Att försöka rubba en sån stark mur av ärliga vänner, och så mycket kärlek. Är jäkligt starkt gjort men borde ha insett innan att detta skulle inte ens lyckas få ur en sten ur den muren ens!
Så många misslyckanden, men ändå försöker!
De är sjukt!
Men vi ser! Vi ger!


Min fina, underbara och bästa Fru Ida!
Du är speciell!
Du är underbarast!
Du är helt enkelt så jäkla bra :D
Älskar dig, och kommer alltid att stötta dig till max.
<3


Kusinerna som vet vad ordet roa betyder!
<3


Kommentarer

  • IdaaJosefine säger:

    Söt du är ! älskar dig med massa mycket mest! du är den bästa vännen jag har den enda jag verkligen litar på till 110 % <3



    KÄRLEK !

    2011-11-24 | 12:35:00
    Bloggadress: http://idaasellstedt.blogspot.com//
  • Madde säger:

    Älskar det du skrev i slutet veronica haha :D

    2011-11-24 | 13:06:27
    Bloggadress: http://madelendsb.bogg.se

Kommentera inlägget här: