VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Morgondagen full med skoj!

Kategori:Allmänt

Hallå igen!
'
Idag har jag och ida bara total slappat, och William har gjort en massa bus.
Tex hällt ut hundvatten skålen, och slagit på burkar hahah.
Sen lekte han och jag kurragömma, och gu va de va skoj då :)
'
Snart ska ida och jag se på 112 på 7an, sen blir det hejdå cigg, sen ska jag lägga mig och försöka sova!
'
Imorgon bär de av till Silvergruvan med Fija.
Ska göra oss ett smycke via AF.
Vi får väl se hur bra de kommer blir. Och hur mycket massa man får leka med.
Om det är så pass mycket så ska jag nog göra 2 st så jag kan ge bort :)
'
Sen efter de blir det hem till idis för att leka lite med henne och William, Sen bär de av hem för att duscha. Och efter de blir det vidar till Ramnäs.
Och leka med Oscar.
Får vi se om han har städa om han skulle göra idag , den lilla sjuklingen ;)
Blir nog jätte mys.
'
Nej nu börjar 112!
'
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: