VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Idiosa!

Kategori:Allmänt

Hejsan Hallå
'
Idag gick jag upp när kl ringde, däckade iofs innan 12 igår tror jag :9
Så idag kom jag till mitt samordnings team som jag går via AF.
'
Ska nu ta mina sömnisar runt 21-22 varje dag nu och ställa kl på 8 för att få in mina rutiner!
Blir dock i övermorn jag startar, sen undantag på helgerna.
Behöver ha ett uppehåll och helgen är perfekt!
'
Idag så åkte jag till Willys och handla med pappi.
Han fick sin farsdag pressent idag, då jag kommer va rätt bakis på söndag.
Så jag får bara komma ihåg att slå en singnal när jag vaknar till liv på söndag!
Och jag skulle bara handla lite, som typ mjölk och chillisås. Men det vart 2 kassar fullt med mat och annat :D
Stackars pappa som får stå ut med mitt shopping problem XD
Kan inte handla bara de jag bestämt mig för, för jag kommer alltid på nå mer som jag säkert behöver också.
Men tur man har en sån snäll pappa :) <3
'
Idag så skrev bror min, han berätta att de va varmt och skönt där nere i Thailand som den jäken är!
Här sitter vi i kylan medans han unnar sig fylla och annat för så billig peng!
Visst jag älskar vintern, men enbart när de är snö på backen.
Hoppas att de snart kommer!
'
Fick med mig ida och william hem också.
Dom blir kvar över natten, så blir väl massa skitsnack och gott skratt som alltid!
'
Imorgon blir det nog spendera dagen med ida och william.
Sen behövs de städas och diskas lite här hemma. så jag ska väl hinna med det i morgon också :)
Nej nu ska jag surfa runt lite medans ida är ute med hundarna, sen blir det nog lägga sig till sängs.
'
Byebye
Veronica
'
'
Gammla goda tider, men vi ar lika skoj än idag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: