VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Förkylnings skit!

Kategori:Allmänt

kl är 08.45 och jag är vaknen nu.
Mitt huve sprängs, jag skulle behöva få lite mer sömn känner jag.
Men min hosta vägrar låta mig sova.
Blir galen.
Varit förkyld i 2 månader nu när jag räkna tillbaka.
Det är fan inte okej!
-
När jag ringde läkarn i måndags sa hon att de mina slemhinnor som troligen måste läka.
Men ska jag behöva vara så jävla tept och hosta så mycket som jag gör?
Tycker det är sinnessjukt!
-
Ska till läkarn på fredag, hoppas att hon kan lyssna och kolla då.
Glömde ta upp de när hon ringde ang sömntabletter i morsse.
Så jag hoppas att det går att hon lyssnar och att jag kan få ett slut på denna förkylning.
man ska inte behöva gå så här länge med hosta.
-
Idag ska jag och Moa vara med William.
Ida ska komma på mat och sen så lämna William här.
Får se vad för skoj vi hittar på :)
-
Nu funderar jag på att lägga mig på soffan se på tv och hoppas att jag somnar till lite iaf :)
-
byebye
Veronica
(trött på att det inte blir mellanrumm mellan styckerna, ni får stå ut med mina sträck!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: