VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

=)

Kategori:Allmänt

Hallå!
Nu har jag satt mig till ro i min soffa XD
Ska snart in i duschen sen blir det sova!
Vart massa mys igår :) och även idag.
och mycke gott skratt!

Men stackarn fick lägga sig på soffan för jag roffa åt mig sängen!
kan int råför att jag tar mycket plats ;) hahah

Åkte förbi pappa påvägen hem, Laga käk tills han kom hem sen kom madde över för att käka.
Sen vart de hem till ida en sväng, men de vart inte lika kort som jag trode.
men de är ju som vanligt hahah :)
Myste lute med willipilli!
Fick värdens utskällning av han eller vad han nu hade för damp ryck haha.
Men söt är han iaf :D

Och så är det igång här.
folk kokar av irritation känner jag.
Jag kan int rå för att jag valde att gå dit och säga hur jag känner och sätt!
Gör de ni vill göra, Vi har våra egna val!
Men detta kommer ge den rättvisaste lösnningen tillslut iaf!
Bara de rätta makterna gör det dom ska göra!

Nej nu ska jag int sitta och skriva mer.
Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: