VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sjuk jippii!!!

Kategori:Allmänt

Igår vakna jag och då känndes allt som vanligt!
När jag satte mig vid daton kännde jag att de kittla som fan i halsen så jag hosta till och de skulle jag då inte ha gjort.
Tiden gick jag börja bara hosta mer å mer, sen så kom ida och erik och jenny över för att se en film så ida va med i!

Tackar så jätte mycket att du ens ville ha med bölapan som mig för att se den :)
Och det var helt fantasiskt att se :)

Sen efter de så åkte hela gänet och jag började känna mig trött i hela kroppen och pang så va jag super förkyld!!
Så jäkla tråkigt. Men men så är det, och så klart så bestämde sig Sötnos att åka på intersvikurs , och jag blir ensam hemma helt själv läääänge. Vem ska pyssla om mig nu då? =(
Får försöka blir frisk snabbt!!

Så helgen består väl av att bara ligga hemma och glo!
Tråkigt men har ju ingen ork för annat!

'
Apropå annat så har jag bestämt mig för att börja gymma :D woooow
säger nog många nu hahah ,
har kollat med pappa om han kan sponsra med ett årskort så jag kan även bada gratis på det. så kan man börja gymma lätt och bada lite mer sen byta roller :)

har sagt åt söt att fixa också men nu är det ju detta så vi får se om han fixar efter det :)

nej nu ska jag luta mig bak har så jäääävla ont i ryggen, bara hugger..


ha det bra alla!!

(idag ser man vilka som är nomenerade hoppas roza å katti)

///
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: