VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hem kommen =)

Kategori:Allmänt

Hej!

Idag så har vi åkt hem från storstan Sthlm :)
Vi körde lite fel när vi skulle ur Sthlm men vi lyckades komma hem iaf :)
När vi kom hem så skulle vi köra upp bilen för att packa ur alla 100 saker man hade med och köpt.
Men så klart så stog det en bil ivägen så vi fick gå i omgångar och bära upp allt. Så klart så när vi gick sista omgången så hade bilen åkt.

Men så kan det vara.
När vi kom hem så känndes det så skönt.
Inge disk och inge stök. så det gick att koppla av direkt.
Men jag satte igång och fica i hopp våran korg hylla som vi ska ha i gardiroben.
Eftersom det inte finns några hyllor i skåpen förutom 1. Och vem hänger så mycket kläder att man behöver ha 5 hängskåp? inte vi iaf.
Så nu har vi inköpt de och det var det värt.
Så ska ta och organisera i lådorna sen :)

Var en sväng till Åkra för att träffa Bästa Ida.
Så Ida jag och Jenny gick dit ås nacka lite skit. och sen så tog vi några cigg och bara prata mer strunt.
Gud vad jag saknat min ida pida som luktar lite rutten banan :O haha nej skoja <3
Men vi sågs ju bara en sabbis så imorron innan jag ska till Västerås så ska jag åka och vara med henne och hälsa på Lilla William men han är inte så liten längre =( men söt är han ändå :D

Så imorron ska jag till Västerås efter Ida.
Ska sova hos momo, eftersom jag ska till tandläkaren på tisdag kl 8.30.
fyfan vill inte dit!
Fick åka på en akut tid för några veckor sedan för jag hade sån jävla tandvärk!!!
och när jag kom dit så var det ne tand jag trodde jag hade haft av men det var ett stort jävla hål i den !
Sen så trode dom att värken berodde på att jag har en visdomstand som är halft uppe och dom gjorde rent den sen så lätta värken.
så nu ska jag dit och göra redig koll på alla tänder och de lät som att jag har massor att göra.
dom ville ge mig remiss till sjukan, antar att dom mena sövning för de va så mycket att göra. Och det ska jag försöka få dom att göra nu!
men det visar sig på tisdag!

Nej nu är det matdax och se på BB =)

cya
//
Veroncia


Kommentarer

  • anonym säger:

    Roligt!! :)

    2011-03-07 | 17:47:38

Kommentera inlägget här: