VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Update"!"!!

Kategori:Allmänt

Nu tycker jag det är dax att blogga lite tycker jag!

Förra veckan på fredagen så bestämde sig älskling att han skulle åka på intersivkurs i 2 veckor, så han har nu varit borta lite mer än en vecka. Och det känns jobbigt eftersom det var en dag innan han åkte då det bestämdes så hann varken jag eller han ställa om oss!"

Men jag har haft underbara Ida och hennes lilla prins William här, så jag har haft det fullt upp ändå.
Vi har hunnit med massa mys, lite promenader, fått mycket skratt, även tårar, och sedan aktuen 3 gånger under samma vecka.
William har varit så dålig och haft andings svårigheter så vi har varit tvungna att åka in och låta han andas in något som fått det bli bättre för stunden.
Men även har det blivit värre.
Men sissta gången så vart allt mycket bätter och fast vi fick nästa bli kvar där.
Men nu så har det iaf lugnat ner sig och jag hoppas att han håller sig på bättringsvägen eftersom på tisdag så åkter jag upp till älskling, och jag vill inte få ett sms om att dom är på väg upp igen, och så sitter jag 10 mil bort.
Det kommer kännas tungt.
Men jag är glad över att jag fått vara med och hjälpa till när det behövs.
Dom fina sakerna som Ida skrev så känner jag mig uppsakttad och bekräftas att jag inte bara varit ivägen.
Men som jag skrev till henne är faktiskt det en lag i min bok att jag ska finnas och hjälpa till så gott jag kan, eftersom jag fått den stora äran att vara Williams fadder.
Så finns är för er!
Och jag älskar er högt <3

Har även hunnit med att ha en liten hemma fest, och haft det lilla gänget sammlat.
Ida, Madde och jag hahahah :D
Var även andra med och det var jätte kul att få träffa nytta och parata med :)
Men viktigast var att gammla crew va med :)
Hade lika skoj som förr när vi festa!
Och det blir fler gånger =)

Som jag sagt så ska jag upp till älskling på tisdag och vara där och stötta honom <3
och jag hoppas att jag kan hjälpa till lite och att du kommer klra detta.
Snart så kommer det ett stort steg för oss båda och jag bara längtar tills jag kan skriva ut det :)
Vill bara säga att jag älskar dig med hela mitt hjärta , och även fasten vi har varit med om mycket så finns vi båda kvar vid varandras sida.
Vi har båda accepterat varandras vilja och beteende.
Du är mitt liv mitt allt.
Utan dig är jag inte hel.

Jag är även glad över mina få men ändå bästa vänner man kan ha som finns där och får en att må så underbart bra ibland när man behöver det!
Och försöker ställa upp men jag är inte den som kan ta i mot all hjälp så lätt.
Men är så glad att ni iaf försöker :)
ni är en stor del av mig med
<3


Nej nu har jag skrivit en hel novell känns det som, Så nu tänker jag säga godnatt och lägga mig och se på Skilda Världar i sängen :)

///
Veronica

Ps. Vet att madde kommer läsa detta någon gång och jag tycker att du ska hjälpa mig att fixa till min blog, så den blir snygg :) Ds.

Kommentarer

  • maddeidenmörkavästerfärneboskogen säger:

    Ja självklart kan jag göra det, men jag är inte så duktig :)

    2011-03-28 | 09:04:14
  • Veronica tha blogger säger:

    Ja vad bra :) för den ser helt förjävligt ut :P hahaha

    2011-03-28 | 14:02:02
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/
  • Kira Aliyah Blanca säger:

    Hej! Nice blogg du har! Om du har bloglovin kan vi följa varandra, säg till när du följer mig så kommer jag genast att följa dig tillbaka :) <3

    2011-03-31 | 17:56:59
    Bloggadress: http://kiraaliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: