VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hej hallå!

Kategori:Allmänt

Nu har jag fått min blogg fixad av snälla madde :) men ska fixa till den lite, gilla inte direkt prickit hihihi , Förlåt madde =)

Idag så har jag varit med älskling hem till ida och hälsa på henne och William :)
Såg film och mös.
Lilla killen har fått åka tillbaka till akuten i onsdags och vart kvar där med sin mamma. men nu är dom som sagt hemma igen, eftersom vi hälsade på dom idag.
Jag hoppas han blir helt frisk snart så dom slipper åka dit hela tiden.

I går så var jag och älskling och handla pressenter till Whilma och William :) vart jätte bra.
S¨å nu tycker jag att dom ska fylla och ha sitt dop så dom kan få det någongång.
Jag är en sån person som vill ge på en gång , klarar inte av att vänta hahah :)

Det är lite som hänt dom senaste dagarna, nu slutade precis BB så kanske surfa lite sena lägga mig och se på Skilda Världar =)

Natti
//
Veronica

Kommentarer

  • maddeidenmörkafärneboskogen säger:

    Jag kan ändra bakgrunden om du vill till något annat, men tyckte det passade in med headern :)

    2011-04-03 | 12:39:11
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/
  • Veronica tha blogger säger:

    ja då men nu är den ju as bra :)

    2011-04-04 | 23:50:17
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: