VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hallå igen :)

Kategori:Allmänt

Hej!

Nu skriver jag igen, och det var inte ölver en månad sedan jag skrev sist, vad har tagit åt mig?
hahah
men iaf så har det inte hänt så dr jätte mycket, men i onsdags när älskling och jag skulle till västerås och storhandla så tog vi med oss vår lilla kissemiss för att testa hur hon gick ihop med min moster ias katte rohc hundar.
Och det gick väl sisådär, hunden gillade hon inte alls. men Bimbo (hona) nosade hon på och sa hej sedan klappade hon till henne, hahah.
Och plutten gick väl rätt så okey. Hon brydde sig inte så mycket om honom. Men tror plutten vart kär hahah. han lät konstigt och så hade han aldrig låtit sa ia :P men men

Sen så efer vi lämna katten så åkte vi och handla på Ikea. Älskling köpte en byro, och den var efterlängtad. Nu kanske det går å få ordning i garderoberna!
Efter ikea så åkte vi och storhandla och så klart så vart det koll idag!
Men jag trode att när dom skulle kolla en att dom bara plockade på måfå. Men det var terminalen som sa till att det skulle kolla en, så det måste ju vara någon gräns mellan varje :P
Men vi hade varit duktiga och scana för mycket hahah , så vi fick tillbaka 59 kr eller något sådant hahah.
Men det var ju bra iaf :)
(byrån vi köpte men tror den va i ett stepp mörkare träfärg :) och bra vart det! )


Sen så glömde jag skriva att jag ade klippt mig oh gud så skänt det var. Nu ser inte hårt allt förjävligt ut :)

Idag så har jag varit ut till pappa och hälsa på honom. Han har ju saknat oss så mycket :P hahah
Så jag åt lite mat där och satt och kolla på tv. Och jag tvätta bilen lite. Men det vart inte så mycket renare när man kolla efter att den hade torka hahhaha :P men men
Sen så Träffa jag Määädi och joookiiie. Ett tag, tror fan vi stog utanför i 1 timme om inte mer :) men iaf de va skoj=)

Nej nu ska jag nog ta och fixa Älsklos hår. sen kanske man ska vara duktig å lägga sig? :O vad är de som händer? hahah nej men ha det bra alla!

//
Veronica'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: