VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Saknar!

Kategori:Allmänt

Saknar gammla tiderna så de gör ont! Då stor del av dagen bara var skratt! Varför ska man alltid sakna gammla tider? varför kan inte man ha det som förr?
Jag vill tillbaka!
Vill kunna göra precis som jag gjorde förr!
Kunna bara vara!




Saknar tiden i ludvika"!!!!
<3





nej nu orkar jag inte sitta här å gnälla!
Hej svejs
kram Veronica



ps. blir nog färga tillbaka till blont igen, saknar det med =( ds

Kommentarer

  • Maddeitjockmockskogen säger:

    Saknar dom tiderna också! fett kul vi hade.. Du gör iaf ett bra val om du ska färga tillbaka :) kan hjälpa dig om du vill

    2011-01-18 | 13:29:21
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/
  • Veronica tha blogger säger:

    Ja det hade vi faktiskt! vi får försöka att ha liak kul igen, i sommar då ska jag sitta ute i solen och ha en cider i min hand varje lediga stund :P om ekonomin godkänner ofc hahah :))



    ja :D ska ba se när ekonomin godkänner det.. lär ju köpa 2 st, fast inte färga samtidigt men ha en extra efter nästa omgång! lär nog färga 2 gånger innan de börjar bli blont!

    2011-01-18 | 15:54:02

Kommentera inlägget här: