VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Funkar det :D

Kategori:Allmänt

Hej hej !

Nu har jag fått så att det fungerar att kommentera igen :) Så nu kan alla kommentera.
Så nu får jag se om det finns någon där ute som läser min blogg än!

Kan börja skriva lite om Ida min bästa vän, har den 15 januari fått sin lilla William :) Vill säga stort grattis och välkommen!
Hoppas nu att allt blir bra med lilla Wille så att Ida och han får åka hem, så man får träffa lilla knodden :)
minna tankar finns hos er Ida <3

Idag så händer det inte så mycket, vaknade sent, bara hoppas att man kan somna itid.
Ska snart ta och sortera tvätt, tvätt tid kl 19!! så man kan få lite rena kläder :P
Jag måste ta och blir bättre på att boka tvätt tid och sånt,, men jag hinner inte med allt känns det som.. man måste städa diska tvätta, samtidigt som man ska åka och hälsa på folk och dittan och dattan.
Kan inte göra allt själv.. men men

Nej nu ska jag spela lite WOW, ååh no säger nog dom som känner mig :P haha men jag kan säga att jag spelar inte lika mycket som förr!

Ha det så bra all, och glöm inte att kommentera :D
kram Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: