VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Dag 7. Min bästa vän

Kategori:Allmänt

Jag ändrar till mina bästa vänner :P för jag har fler,  2 om man inte ska räkna med släkt osv

Det är Ida och Ronja :)

Ronja har jag kännt sen jag var rutn 14, vi gilla inte varann från en början men efter ett tag så börja vi umgås och vi har haft galna dagar i våra liv. bråkat och snackat skit om allat och alla känns det som :) men vi har alltid hittat tillbaka till varandra igen. måste betyda något som sagt ;)
Så skoj och sitta och snacka om hur man gjorde knäppa saker när man va yngre..<3
*lskar dig massa mkt ronjus ponjus.
vi förever hihi <3

Ida träffade jag första gången för ca 6 år sedan tror jag. Skulle träffa hennes kusin och då var hon där :) och jag tror inte hon gilla mig först i början om jag minns rätt vad hon sa när vi började prata lite närmare med varan :P
Men sedan så förlora vi kontakten, och efter 5 år ca så skrev hon på FB och så sågs vi.
Det var ju en jävla tur att jag åkte dit för jag fick en vän i mitt liv. någon jag inte kan leva utan, någon som har en speciell plats i mitt hjärta.
-älskar dig Idapida <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: