VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Dag 1. Om mig

Kategori:Allmänt

Jahop ska jag berätta lite om mig själv då, se om det blir något intressant.

Jag heter Veronica Abrahamsson, som nog många förstår :)
Är född 1990, så i år blir jag 21 den 8 sep.
Jag bor i sala ihop med min Sambo, i en 2a på Åkra som vårat område heter.
Vi flyttade hit den 1 dec -10
Och även då flyttade vår lilla kisse miss Lizzy hem till oss :)
Jag jobbar tyvärr inte, men jag hoppas på att jag finner mig ett jobb snart så livet kan börja på allvar :)

Som jag känner mig själv så känner jag mig som en snäll , dåligt temprament, bra lyssnare och rolig då jag själv vill vara de :)
Sen så vet man inte vad vänner och släkt och överiga tycker om en innerst inne :)
Ni får gärna kommentera och lägga till om det är så att jag fattar mig själv helt fel :)

Jag har en mamma som bor i Västerås, och en pappa som bor i Västerfärnebo.
Har även en bror på 28, som bor hemma hos pappa i Västerfärnebo.

Jag har bott i Västerfärnebo sen jag var 3 veckor, sedan flyttade min mamma till Västerås, och jag bode kvar hos pappa tills jag vart runt 6 år, då bode jag hos mamma tills jag började 9an. Sen dess har jag bott hos pappa tills jag testade på att flytta till "eget" i Västerås för ca 3-4 år sedan (minns inte exakt). Men kännde att det var förtidigt så jag flyttade hem till pappa då igen.
Sen nu förra året i mars så fick jag en 1a som jag då flyttade själv till.

I slutet av mars Träffade jag André, en som jag pratade med i ca 5 år inna vi träffades, och det klickade direkt. så Vi har nu snart varit i hopp i 1 år, den 8 april i år blir det 1 år.

Har stor släkt men få jag träffar och umgås med. Och så önskas vara för alltid! Vissa har inte allt som en vanlig människa har där uppe så lika bra :)

Förra året så fick en av mina bästa vänner en liten Tjej, och jag vart vald till gudmor, Hon heter Whilma och är helt underbar, är så tacksam att jag fick den stora äran. Älskar dig lilla snuttegull :)<3

Och i år så en annan av mina bästa vänner en liten son :) Och jag vart även vald till gudmor till honom också:) William heter han och han är för söt den lilla skrutten :)<3

Ska blir så kul att få vara i W&W liv, och hoppas att jag finns där till nytta om dom önskars det :) och det hoppas jag att jag inte blir en tråkig tant hahah :)

Nej det var väl lite om mig :P haha hoppas ni orkar läsa.
Kram Veronica


William min gudson<3

Ligger i min famn och sover så sött efter att jag fick mata honom:)

Du har redan fått en plats i mitt hjärta willepille<3


Whilma min guddotter :) <3

En sån glad tjej, och min lilla fottomodell.

Tar alltid fram kamran när hon är i närheten :)

Älskar dig din lilla busunge<3


Lilla Lizzy så söt :)

Dock är hon inte så lite längre, hihi

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: