VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Besök! :)

Kategori:Allmänt

Hej hallå :)

Idag så har ci haft besök av min kusin Janet och hennes 3 små undervärk. Vi fikade och satt och prata :)
Dock vart det inte så länge men det var iaf skoj att dom tittade förbi.
Får bli längre nästa gång.

Igår så kom mädddi hit till sala efter hennes plugg. Jag gick och mötte upp henne nere vid blodcentralen och sedan gick vi vidare ner på stan :) Vi hade as skoj, länge sedan man gick runt på stan och bara kolla massa :)
Dock letade jag efter Välkomstpaket till idas lilla William :) hittade jätte fina kläder som han ska få när dom kommer hem :)
Längtar tills dess<3

Just nu så sitter jag och skriver XD men har nyligen laggt in bilder från jul å så massa bilder på Whilma :D så underbara, gu satt och skratta åt alla bilder, hon gör ju sig till :D ska bjuda på några bilder.
Och för er som inte vet så är Whilma barn till 2 av mina bästa vänner Ronja och Thom :)
Är även gud mor till lilla skruttan, och jag är så stolt :)

Nej nu ska jag nog spela lite wow tror jag :O eller vad sägS? jo men de är ju klart jag ska göra de.
ha det så bra
kram
Veronica








Där vart det en del bilder
Men visst är hon ubersöt
man kan inte mer än le när man ser henne,
hela hon lyser så stark att man inte behöver vara rädd i mörkret
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: