VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Tvätt Tvätt!!! o åter tvätt!

Kategori:Allmänt

Usch jag tittar ut i hallen, och ser den stora högen med tvätt som bara väntar på att jag ska an den!
Har tvättstugan idag, men inte förren 19.
Men jag var ner och titta och tiden innan är ej bokad. så jag hoppas nu när jag springer ner att den fortfarande är ledig :D
För annars lär jag stå sent in på natten och tvätta och de orkar jag fan inte.

Sen ska jag hinna med att laga mat!
Känns som om det vore år sen jag laga riktig mat.
Men det dröjde ju innan jag fixa på fyllnad i frysen XD
Nu har jag fan valmöjligheter igen!

Sen skulel jag behöva städa allmänt i hela lägenheten. jag får se hur mkt som hinns med och inte :)

Sen blir det nog en lugn kväll för mig. om det int kommer något roligare ivägen dvs ;)

Nej nu ska jag nog springa ner o se om jag får tvätta.
Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: