VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Rastlös!

Kategori:Allmänt

Hejho!

Sitter här hos mamma och är jätte rastlös.
Har fått kötelfeber och ska vara inne och vila. men jag har seta så här nu i en vecka orkar inte :P
Skönt iaf att de börjar gå neråt, har inte haft nå feber iaf på 2 dagar, och sömnen kommer tillbaka, kan käka dricka osv.
Men är fortfarande lite slö, låter konstigt hur jag jag sitta å va rastlöst samtidigt som min kropp är slö XD  ja men sitta still är int alltid lika skoj!!!

Får se när jag åkert hem, vill sova i min säng känner jag, men jag vet att om jag kommer hem så kommer jag börjaa till att städa och då kanske man blir värre igen, men men.
Städa är iaf ett måste när jag kommer hem. lär ju stinka eftersom jag var i helt borta i febern när jag åkte och hade fullt av saker jag redan bar ner.
men men.

Jag får väl försöka hitta på nått!
Vet iaf att jag ska storhandla innan jag åker hem den dagen det blir nu iaf :)
Nej nu ska jag nog återgå til Facebook som är min bästa vän atm!

Vill ju bara säga att årets  julkalender värkar ju fett skoj :D hahah

Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: