VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Nattinlägg! :*

Kategori:Allmänt

HEJ HALLÅ!

de snöar! De snöar en jäkla massa :D
De är så mysigt med snö!
Bara älskart hihi.
Vintern är den bästa årstiden, dock kan kylan vara jobbig ibland, men som jag alltid sagt så vill jag hellre frysa ihjäl en att svettas XD.

Jag känner mig så glad på nå vis :D
Men de känns konstig.
Men vafan bättre att lee, jag ser nog mycket trevligare ut då hahah.

Idag har jag varit i v-ås och handla med pappi min. och vi åkte och fika hos mammsen och så träffa jag min kära kusin moa också.
Skönt att det varit enbart ärlighet runt om kring mig idag :)
och att det nu för hoppningsvis enabrt kommer vara det hihi.
Ellar ja, har enbart tagit in de ärliga.
resten bryr man sig ju int om!

Haft långa samtal idag, massa prat med personer. Skönt att få prata av sig lite.
Nu funderar jag på att lägga mig.
Så jag kan ta tag i de som behövs göra imorgon någongång :)

Bye Bye
Veronica

Nya tag nya drag :*
soppa bort de dåliga, putta in de nya braiga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: