VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Måndag!

Kategori:Allmänt

Måndag idag, och de är konstigt nog skönt :D
De värsta är redan avklarat , och de är ju att vakna så pass "tidigt"
Och jag anser att de är tidigt.
För jag är ju jävligt bra på att sova länge och sova bort dagen XD

Mötet gick kanon, känner att detta kommer bli bra.
Synd bara att jag börjar känna mig hängig igen.
Jag hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk igen.
Då vet jag inte vad jag gör!

Har varit duktig att laga käk i dag igen :O
Omg, påväg till att fixa mig rutiner?
haha idag trode jag att jag skulle misslyckas som jag gjort de senaste gångerna jag lagat något man inte bara steker på snabbt och lätt osv.
med andra ord lägger ner lite tid och engeri på!
Men de va fan kanon gott :D
Får se om jag lyckas lika fint i morgon också :D

Har även städa lite lätt idag, kändes som att det var ett tag.
Och man kan ju inte bo i en svinstia direkt.
UCSH, nä skulle inte överleva länge.

Har öven börja höra mig för om nyår.
Skulle igentligen vara i färnebo, då jag fick en inbjuda för länge sen, men de vart inte som tänkt där.
Eller man ska ju aldrig säga aldrig.
Så man kanske ska dra iväg med määäddi ist.
Eller kanske kommer de något annat som lockar mig eller oss?
Ja de visar sig. och jag ska ha redigt skojit.
Och fira som jag aldrig firat förr :D
För då startar ett nytt år med nya möjligheter.
Och de året kommer absolute inte se ut som detta år. de kan jag lova.
Ucsh så skönt ;)

Nej nu ska jag fixa lite
Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: