VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Längesen!

Kategori:Allmänt

Halloj!

Nu var det tag tag sen man uppdate!
Har varit full rulle hela tiden, alltid nått skoj.

Julafton var okej, trevligt att fira med släkt.
Men jag har insett att jul är inge roligt längre :P
Jag fick med mig hem madde på julafton, och vi satt o diskutera massor.
så kvällen var iaf skoj :)

Var iväg med kusinerna på mellandags rean.
Jag fyna massor tyckte jag.
Köpte mig 6 nya linnen, som vart värdens flopp!
då tyget inte var nå bra, för mig -.-
Men det kanske ändras med några tvättar vem vet.
Men resten av sakerna vart kanon :D
Hitta en skit snygg tröja jag ska köra i morgon på nyår :)
Veronica skippar munktröja! Whata heck is happening?!?!
hahah.

Som jag nämde är det nyår imorgon!
Börjar känna mig taggad!
_Måste ta och plocka lite här hemma och packa väskan och all alkohol!
Värsta med i morgon är att bära allt till festen :O
men väskan blir ju så mycket lättare när man ska hem sen.
Jag tror att firandet av det gammla och nya året kommer blir kanon kul.
Så som det ser ut på 00 slaget så kommer resten av året att se ut.
Och det tror jag fan stämmer.
Och då vet jag att det nya året kommer bli awsome1

Igår var jag på hockey igen.
Och så klart van VIK.
körde hem farsan och dom, skulle åka förbi Oscar och säga hej.
Men jag somna visst där!
men de gjorde ju inget, hade ju trevligt iaf :D

Nej nu ska jag ta och ringa määdi och fråga om i morgon sen packa!
Ni får ha dett Gottnytt år!
Dom som förtjänar de dvs ;)

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: